nedjelja, 23. travnja 2017.

Što nosim na putovanje? (kozmetika)

Danas sam odlučila napisati bar jedan post, a kako ne bih opet pisala o potrošenim proizvodima i mini recenzijama palo mi je na pamet da ovakav tip posta uvijek čitam. Sljedeći vikend napokon ću vidjeti Dubrovnik, a bez preparativne i dekorativne kozmetike nigdje se ne ide. Ako vas zanima kako što jednostavnije spakirati sve te proizvode nastavite čitati. S obzirom da idem na tri dana, što manje prtljage to bolje, idem uživat, a ne trackat se kremicama. :)

Preparativna kozmetika

Na koliko god dana da negdje putujem uvijek se trudim sve nositi u nekim mini pakiranjima, a kako kupovanje mini pakiranja za svako putovanje nema smisla, sve male bočice koje dođu u moju kuću ne izlaze iz nje u smeću. Odlučila sam napraviti usporedbu velikih i malih pakiranja kako biste dobili bolji dojam o tome koliko mjesta zauzima sva ta kozmetika, ako ju nosite u originalnim pakiranjima. Naravno, ako putujete automobilom vjerojatno imate dovoljno mjesta za sve i nije vam bitno koliko ćete stvariti nositi, ali kada putujete javnim prijevozom važan je svaki milimetar prostora.

(na slikama možete vidjeti koliko su puta danas oblaci sakrili sunce haha)

Preparatvinu kozmetiku nosim u ovoj preslatkoj torbici koju je sašila moja sestra, velika je 30x20 cm. U nju bi mi stala i dekorativna kozmetika, ali ih volim nositi odvojeno. 
Za tuširanje nosim sapun u ovoj narančastoj kutijici, lijevo je The Body Shop - Honeymania, kojeg ima taman za nekoliko tuširanja, a desno je Ammarin sapun s aktivnim ugljenom koji ujutro koristim za umivanje lica (i perem kistove za šminkanje). Kada imam i kruti šampon sve ih zajedno nosim u ovoj kutijici i to je odličan način za uštedu prostora.
Trenutno koristim Alverdeov šampon za masnu kosu koji sam prebacila u ovu plavu bočicu, nisam ju niti napunila do kraja jer ću vjerojatno jednom prati kosu, a za to mi nije potrebno 50 ml šampona.
Olival sapun  za intimno pranje je također u maloj bočici od 50 ml.
Ulolin maslac za tijelo naranča & cimet sam prebacila u malu kutijicu od njihovog mini pakiranja maslaca od 20 ml.
Za umivanje lica nosim Biobazin blagi gel za osjetljivu kožu s cinkom i kamilicom koji skida svu šminku bez problema, a mala bočica ima vjerojatno 20 ml.
Olivalova micelarna otopina je također završila u ovoj plavoj bočici od 50 ml. Šampon je gust, tj. gelast pa nemam problema s prepoznavanjem što je što.
Nosim i ovaj Alverdeov šampon za suho pranje kose, koji mi je postao neophodan, a na slici sam ga usporedila sa Subrininim suhim šamponom koji sam dobila u Tester Boxu, a koristi ga moja sestra.
Kremu za ruke uvijek nosim sa sobom u ovoj maloj kutijici od Ulolinog maslaca od 20 ml, a trenutno je to Rosalova krema za vrlo suhu kožu.
U originalnom pakiranju nosim CL dezodorans jer ne znam kako da ga prebacim u manje pakiranje i Olivalovu regenerativnu kremu, oboje su pri kraju tako da barem po težini ne smetaju.
Četkicu za zube ne kupujem novu za putovanja (osim ako je vrijeme da kupim novu), kao niti pastu za zube, tj. pastu uvijek uzimam na pola ili više potrošenu jer ju onda mogu presavinuti da ne zauzima toliko mjesta, Plidenta Totalmed je meni još uvijek nezamjenjiva.
Nosim i kremu za sunčanje (jer uvijek izgorim :D), a ovu sam našla doma, ne vidi se više nit proizvođač i krajnje je vrijeme da ju potrošim. Prebacila sam ju u pakiranje od Olivalove kreme od 50 ml i dvije staklene bočice od Eminy parfema od 15 ml. Vjerojatno ću uzeti ove dvije staklene bočice, a plastično pakiranje ostavljam doma. Btw, ovo pakiranje je super praktično za kreme jer je na pumpicu i ne trebate veliko pakiranje nositi sa sobom na plažu pa se samim time krema ne kvari na vrućini, možete ju u hladnjaku sačuvati za sljedeće ljeto jer, budimo iskreni, rijetko tko od nas potroši cijelo pakiranje isto ljeto, a cijene im nisu baš male. 
Za lice ću uzeti ove preslatke testere La Rocher-Posay kreme za djecu sa SPF 50+, po 3 ml, za koju znam da mi ne smeta koži lica.

To je to od preparative, možda još uzmem hidrolat, ali ću još razmisliti je li mi neophodan ta tri dana. Štapiće za uši i blazinice uzimam po nekoliko komada i samo ih stavim u čistu vrećicu.

Dekorativna kozmetika

Dekorative nosim još manje, nekad sam znala uzimati više stvari, ali uvijek se sve svodi na ovih nekoliko osnovnih komada šminke.
Nosim ju u ovoj prastaroj Avonovoj Color Trend kozmetičkoj torbici, ona mi je uvijek mjerilo jesam li previše stvari uzela.
Olival CC krema je kod mene obavezna, a uz nju je obavezan i puder za matiranje jer imam mještovitu kožu, ali sam ga neki dan potrošila, a nisam još odlučila koji da kupim pa ga nema na slici. Za matirajući puder koristim ili ovaj kist od Catricea ili Look by Bipa kabuki, ali je ovaj "mršaviji" pa ga je jednostavnije staviti u torbicu. Rumenilo kod mene nije obavezno, ali sam odlučila potrošiti ovaj Catrice 010 Strawberry Frapuccino pa ga stalno koristim, a nanosim ga ovim ljubičastim kistom (neki set s Ebaya). Ti ljubičasti kistovi došli su s ovom plastikom koja je na Catrice kistu, a odlična je kad ih nosite po torbama. Za usne nosim Rosalov Lip Balm Sun Protect i Misslynov ruž u nijansi 188 Miami Kiss koji trenutno non stop koristim jer je krajnje vrijeme da ga potrošim.
Maskaru ću uzeti ovu Couvrance koja je došla u Tester Boxu, a mini pakiranje je kao stvoreno za putovanja. Ispod tuša Trend It Up Ultra Black obavezno je Alverde mat sjenilo u nijansi 20 Vanilla koje sam (kao i svako mono sjenilo koje imam) uspjela potrgat (i sjenilo i pakiranje) pa ga moram nositi u ovoj kutijici od kremice, ne da mi se trudit popravljat ga alkoholom jer znam da ću ga opet razbiti. Nanosim ga Catrice kistićem. Za obrve sam nekidan počela koristiti Aurin Eyebrow Shadow koji nanosim ovim Catrice kistićem koji je gornji na slici.

Lakove za nokte i aceton uzimam sa sobom samo ako idem na more na više od nekih pet dana.

To je to što ću nositi sa sobom, mislim da sam uspjela sve svesti na odličnu malu količinu proizvoda i da mi ništa neće nedostajati. :D

Što vi nosite sa sobom kada putujete? 
Što biste dodali među moje kozmetičke potrepštine?

3 komentara:

  1. Mislim da je omjer preparative i dekorative idealan za put. Kada se negdje ide nema smisla nositi previše šminke jer ionako se u par dana ne stigne isprobati ne znam koliko make up lookova...bolje je ponijeti onu šminku za koju smo sigurni da ćemo je koristiti.

    Super ideja za objavu...Jako zanimljivo za pročitati....i naravno lijepo se provedi u Dubrovniku. Ja ga obožavam, a nisam bila sto godina ....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prije sam znala skoro sve što imam nositi sa sobom pa po 20ak lakova za nokte i tako dalje hahaha, s godinama sam se opametila :)

      Hvala i hvala, super je bilo, kad stignem moram neke slike objaviti. :D

      Izbriši
  2. radujem se slikama:). Ja sam ove godine skroz neplanirano bila u Stonu za prvi maja. Zanimljivo da nikad prije nisam bila. Bilo mi je odlično. Šteta što nismo stigli i do Dubrovnika otići.

    OdgovoriIzbriši

Piši, briši, objavi! Hvala na svakom komentaru :D

Pozadina: Seaside Creative. Pokreće Blogger.